NIEDZIELA Z WIKTORIĄ [#1]


Niedziela z Wiktorią to odnowienie Niedzieli Blogującej w nieco innym wydaniu. 

GRA TYGODNIA 
THE WALKING DEAD

Świat szlag strzelił. Nie wiedząc czemu ludzie po śmierci ożywają, jednak nie są już tymi samymi osobami. Kiedyś może i mieliście dobre relacje, ale teraz jesteś dla nich pożywnym kąskiem. Wcielasz się w Lee, a historia zaczyna się od jazdy wozem policyjnym. Niestety nie siedzisz jako kierowca, tylko jako skazany. Macie wypadek i próbujesz udzielić pomocy policjantowi. Znowu chce Cię dopaść... I niestety nie mam tu na myśli ponownego aresztowania. 
Od skończenia przeze mnie drugiej części minęło już trochę czasu. Pomyślałam, że skoro odnawiam już sobie pewne historie, czemu by tego nie zrobić z jedną z moich ulubionych gier? Teraz nawet nie mam AŻ TAKIEGO problemu, by grać w nocy. Pod warunkiem, że mam słuchawki najciszej jak się da ;)). Proszę o polecenie mi jakichś super gier!

ZWYCIĘSKIE LINKI TYGODNIA

FILM TYGODNIA
ZABIŁEM MOJĄ MATKĘ

Zastanawiam się już kilka dni, co napisać o tym filmie. Poznajemy 16-letniego Huberta, który po rozwodzie rodziców mieszka tylko ze swoją matką. Coraz rzadziej się dogadują - wydaje mi się, że jego mamie ciężko przyjąć fakt, że Hubert już nie jest dzieckiem. Nie wie o wielu rzeczach, m.in. o tym, że jej syn ma chłopaka. Wiecie, z jednej strony nic się w tym filmie się nie dzieje - Hubert i jego mama mają dobre relacje, potem się kłócą i tak w kółko... Oczywiście istnieją inne wątki, którym warto poświęcić więcej uwagi, ale relacja syn-matka jest tutaj głównym tematem. Z drugiej strony patrząc, reżyser - Xavier Dolan - ukazał w specyficzny sposób pewien paradoks dojrzewania... Tekst wkrótce.

PRYWATA
Cały tydzień (oprócz poniedziałku) spędziłam w domu (czytajcie: w moim łóżku). Zaczęła się jesień - zaczęło się chorowanie. Co do wspomnianego przeze mnie odświeżania sobie historii - czytam po raz kolejny Harry'ego Pottera. Jest to związane z nowym cyklem na blogu, ale ciii. Tak właściwie... po tych zmianach wszystko jest nowe. W przyszłym tygodniu postaram się m.in. opublikować tekst związany z Zabiłem moją matkę, a potem lecimy z podsumowaniem miesiąca. 

JAK WAM MINĄŁ TEN TYDZIEŃ? 

Photobucket  Photobucket  Photobucket  Photobucket  Photobucket

Komentarze

Popularne posty