PODSUMOWANIE: WRZESIEŃ


Wrzesień minął mi zdecydowanie za szybko. Zapraszam na pierwsze podsumowanie miesiąca Po Ogarnięciu.

Nikt nie powiedział, że będzie łatwo. Ostatnio chodzę przemęczona i mam cichą nadzieję na to, że dzisiejszy koncert Organka (<3) pozwoli mi się zrelaksować i zapomnieć o tym, ile rzeczy do zrobienia czeka na mnie w domu na przyszły tydzień. Obraz do szkoły na poniedziałek, w ten sam dzień kartkówka z angielskiego, zadanie ze specjalizacji na środę, sprawdzian z polskiego w środę, w czwartek z historii sztuki... Wiem, że muszę dać radę i tak będzie. 
Co do samej specjalizacji, którą mam dokładnie od miesiąca - jest super. Co prawda nie do końca ciekawią mnie zasady wymiarowania, rzutowania czy zasady ergonomii siedzisk i stołów, ale to podstawy, a zabawa zaczyna się teraz. Będziemy robić mebel inspirowany naturą, a ja prawdopodobnie będę coś wypalać w sklejce. Obym się nie spaliła (ze wstydu).


 PRZECZYTANE KSIĄŻKI/CZASOPISMA/KOMIKSY 
J.K. ROWLING, HARRY POTTER I KAMIEŃ FILOZOFICZNY
Kwartalniki: 2+3D, Format

OBEJRZANE FILMY/SERIALE
WOLNY STRZELEC
ZABIŁEM MOJĄ MATKĘ
WILGOTNE MIEJSCA (żałuję)
FAKING IT [s02e11-s02e14]

STATYSTYKI MIESIĘCZNE: ~1500
PLANY NA PIŹDZIERNIK: malować, rysować, spróbować dalej utrzymać takie oceny jak mam (bez jedynek i dwójek, 3 dopuszczam z matmy i his-u), trochę częściej tu bywać i zrealizować kilka pomysłów na blogu. Poza tym nie zwariować.


Nigdy nie byłam piątkową uczennicą. To znaczy - może i miałam jakieś ambitniejsze okresy w swoim życiu, ale zazwyczaj mi się nie chciało, lub szkoda było mi czasu, którego mam od zawsze za mało. Wielkie jest zdziwienie i moje (i moich rodziców), że od początku roku zebrałam około dziesięć piątek, dwie czwórki i dwie trójki. Dawna ja mogłaby zapytać: co się z Tobą stało, Wiki? A ja bym jej odpowiedziała: wreszcie robię to, co zawsze chciałam. Może nie marzyłam o rozwiązywaniu funkcji kwadratowych na matematyce, ale chciałam realizować się w takiej szkole. Jestem zmęczona, ale szczęśliwa.

ŻYCZĘ WAM WSZYSTKIM OWOCNEGO PIŹ.. PFU, PAŹDZIERNIKA, KOCHANI!


Photobucket  Photobucket  Photobucket  Photobucket  Photobucket

Komentarze

Popularne posty