NIEDZIELA Z WIKTORIĄ [#5]


Niedziela z Wiktorią to odnowienie Niedzieli Blogującej w nieco innym wydaniu.

SERIAL TYGODNIA
NARCOS [S01E01-S01E02]

Pamiętam, że w gimnazjum (gdy dopiero zaczynałam czytać książki) bardzo interesowały mnie powieści, w których był poruszany temat narkotyków. Jednak gdy teraz sobie o tym przypominam... w porównaniu z Narcosem były to bajeczki opowiadane 13-latkom. Tym bardziej, że w tych książkach najczęściej chodziło o branie ich przez nastolatków, a nie o sam handel. Serial opowiada o Pablo Escobarze - kolumbijskim baronie narkotykowym, który stał się jednym z najbogatszych ludzi na świecie dzięki przemytowi kokainy. Jego postać od razu wzbudziła we mnie pewnego rodzaju respekt i przerażenie jednocześnie. Po tych dwóch odcinkach ciężko mi jest oceniać serial, jednak wstępnie polecam. Wciąga.


ZWYCIĘSKIE LINKI TYGODNIA

PRACA TYGODNIA
WYPALANIE MEBLA INSPIROWANEGO NATURĄ
Na moim Instagramie niedawno pojawiła się kompozycja z paproci, którą teraz wypalam. Pierwszy raz to robiłam w czwartek i powiem Wam, że się jaram;)). Może i trochę leci dym, może i czasem przypalę miejscami trochę mocniej niż planowałam, może i trochę boli mnie głowa, ale efekt tak mi się podoba, że aż się powstrzymuję od chwytania za pirograf. 
Co u mnie? Cóż, okłamałabym Was, gdybym napisała, że nie mam problemu z organizacją czasu i zajęć, które teraz jak na złość się na siebie nałożyły. Dodatkowo ostatnio mam strasznego pecha i już boję się wyjść z domu w piątek...;) W przyszłym tygodniu opublikuję post ze zdobyczami ostatnich miesięcy, które przez najbliższy czas będę próbować czytać. W tym tygodniu na blogu opublikowałam: podsumowanie oraz pierwszy post z serii Bohaterze, coś Ty zrobił? 
Photobucket  Photobucket  Photobucket  Photobucket  Photobucket

Komentarze

Popularne posty