NIEDZIELA Z WIKTORIĄ [#6]


Niedziela z Wiktorią to odnowienie Niedzieli Blogującej w nieco innym wydaniu.

GRA TYGODNIA
DEVIL MAY CRY


Ostatnio jestem pod ciągłą presją, o czym chciałam zapomnieć na kilka godzin. Jak się okazuje, gry są bardzo dobrym lekarstwem. Osobiście jestem fanką gier z ciekawą fabułą. Devil May Cry łączy to, co lubię z nawalaniem w potwory. Kto by pomyślał, że właśnie to mi pomoże. ;)) Mam około 3 misje za sobą i chcę więcej. Myślę również o powrocie do This War of Mine, ale to gdy będę w lepszym stanie psychicznym. Nastąpi to pewnie dopiero pod koniec roku.

ZDJĘCIA TYGODNIA
 Tak, to ja. Mam nadzieję, że nie wypaliło Wam oczu. ;)) Ostatnie zdjęcie = nawiązanie do Liliji Adama Mickiewicza.

ZWYCIĘSKIE LINKI TYGODNIA
Tak jak może zauważyliście, zmieniło się zdjęcie główne z Niedzieli ze mną. Ciapa jestem, bo mam nowy laptop i nie umiem znaleźć starego bez żadnego numerku. Cóż, kobieta zmienną jest, jednak czasem jest do tego zmuszona;). U mnie wszystko w miarę dobrze, powoli żyję, chodzę do szkoły, wypalam mebel, śpię i tak w kółko. Mam bardzo mało recenzyjny listopad (niestety), jednak chcę odnowić stare recenzje/teksty i zaplanować to na grudzień. Za tydzień pojawi się ostatnie takie podsumowanie, później będzie przerwa przez dwa tygodnie. Na blogu pojawił się jedynie tekst Szkoły plastyczne to dno.

Photobucket  Photobucket  Photobucket  Photobucket  Photobucket

Komentarze

Popularne posty