PLANY KULTURALNE | STOS #1


W ostatniej Niedzieli ze mną pisałam, że przedstawię w tym tygodniu swoje plany czytelnicze. Ten stos nie jest zbyt duży, z tego powodu postanowiłam to rozszerzyć. Jesteście ciekawi, co zamierzam przeczytać i zobaczyć do końca roku? Zapraszam.




Zacznijmy może od książek. Wybaczcie mi to okropne oświetlenie, nie zdążyłam zrobić zdjęcia w dzień (który jest wyjątkowo krótki). Z biblioteki wypożyczyłam m.in.: Ślady małych stóp na piasku, Pocztówki zabójcyDallas '63, oraz niewidoczny na zdjęciu Wybór Zofii. Kupiłam: Zło konieczne i Kolekcjonera Kavy oraz Drażliwe tematy Gaimana. Z wymienionej przeze mnie siódemki priorytetem na razie jest dla mnie Wybór Zofii, a stosik po prawej zostawię sobie do szpitala. Biorąc pod uwagę moje tempo czytania, powinny wystarczyć. Wiele osób, które mnie zna wie, że z Kingiem się nie lubimy, ale postanowiłam dać mu szansę. Na razie nie żałuję, że wzięłam taką cegłę. Pewnie pani z biblioteki mnie zabije (gorąco pozdrawiam!), ale pewnie jeszcze coś wypożyczę (gdy oddam zaległości...). Zaktualizuję wtedy post. 



Jeśli chodzi o seriale/filmy, tutaj jak zwykle trochę więcej planów. ;) Chcę się skupić głównie na skończeniu True Detective i wrócić do TWD, które porzuciłam po zamknięciu mojej ulubionej strony z serialami. Poza tym chcę skreślić kilka(naście) pozycji z mojej Listy Wstydu. Przedstawię ją niedługo i będę miała wtedy do Was małą prośbę. Chodzi w niej o filmy, które są klasykami lub po prostu świetnymi filmami, a ja ich nie widziałam. I się tego wstydzę. Bardzo.


A Wy co chcecie zrobić/zobaczyć/przeczytać do końca tego roku?
Photobucket  Photobucket  Photobucket  Photobucket  Photobucket

Komentarze

Popularne posty