PODSUMOWANIE: PAŹDZIERNIK


Jak to, to już listopad? Nie jestem jeszcze gotowa na słuchanie Last Christmas kilka razy dziennie...

Wrzesień był pewnym przygotowaniem do ciężkiej pracy, więc teoretycznie w październiku powinno mi iść lepiej. Wolny czas dalej przeznaczam głównie na oglądanie seriali i filmów z napisami, więc podsumowanie obejrzanych sezonów (!) powinno mnie odrobinę zmartwić. Ale tylko odrobinę, bo tak szczerze - fajnie było. W listopadzie chcę przeznaczyć dużo więcej godzin na tworzenie, m.in. będę wypalać i malować. Nie byłabym jednak sobą, gdybym zrezygnowała z oglądania. ;))


PRZECZYTANE KSIĄŻKI/CZASOPISMA/KOMIKSY
JODI PICOULT, DZIEWIĘTNAŚCIE MINUT

OBEJRZANE FILMY/SERIALE
NIETYKALNI
WITAJ W KLUBIE
NARCOS [S01E01]
OITNB [S01E01-S03E08]
FAKING IT [S02E15-S02E18]

STATYSTYKI MIESIĘCZNE: ~1400

PLANY NA LISTOPAD: Odnowić Listę Wstydu i wstawić tutaj post, który będę edytować na bieżąco. Opracować nowy cykl, dotyczący analizę zachowań bohaterów i podejmowanych przez nich decyzji. Zobaczyć coś ambitnego. Zrobić coś ambitnego. Nadrobić zaległości w szkole i nie opuszczać za dużo lekcji. Nie zwariować.

Patrzę teraz na posty opublikowane w październiku i muszę przyznać, że trochę słabo blog stoi... W listopadzie chcę spróbować czegoś nowego, czyli 1-2 odcinki serialu lub jeden film wieczorem, gdy jestem wolna. Poza tym spróbować przeczytać więcej niż jedną książkę, co może być trudne, ale wykonalne. Na koniec chciałabym jeszcze zapowiedzieć kilka postów, które planuję opublikować. Na razie podaję bez daty: Bohaterze, coś Ty zrobił? | Orange Is The New Black (wspomniana analiza bohaterów), recenzja Witaj w klubie, Lista Wstydu (filmy/książki które każdy powinien znać i pewnie zna, a ja tego jeszcze nie zrobiłam). Poza tym Szkoły plastyczne to dno. Co chcielibyście przeczytać najpierw?:)

Photobucket  Photobucket  Photobucket  Photobucket  Photobucket

Komentarze

Popularne posty