PRZEGLĄD BAZGROŁKÓW

W sobotę wieczorem zeskanowałam wreszcie moje prace, które chciałabym Wam pokazać. Niektóre z nich na pewno widzieliście, jeśli obserwujecie mnie na Instagramie. Zachęcam Was do zrobienia tego :D.




Wpadł Wam jakiś w oko? :) Jest tego dużo, dużo więcej, jednak nie chcę Was męczyć. Jak widać, próbuję wielu rzeczy i to w rysunku czuję się najlepiej. Malarstwo nie jara mnie aż tak, bo mi zwyczajnie nie wychodzi. Przejrzeliście prace, które czasem pochodzą nawet z 2014 roku albo... wczoraj. Dosłownie. Zazwyczaj rysuję z głowy lub po prostu się wzoruję ułożeniem głowy lub całej postaci. Wczoraj jednak postanowiłam spróbować czegoś zupełnie nowego. Uwielbiam prace Alphonse'a Muchy, więc zrobiłam szybki szkic na podstawie jednego z jego obrazów. Do końca miesiąca siedzę w domu i pomyślałam: kurcze, a czemu by nie zrobić rysunku o podobnej kompozycji (która mnie przeraża), ale z postacią moją? Jak coś z tego wyjdzie, na pewno zrobię osobny post lub dam znać w Niedzieli ze mną. 

Photobucket  Photobucket  Photobucket  Photobucket  Photobucket

Komentarze

Popularne posty