NIEDZIELA Z WIKTORIĄ [#7]

Niedziela z Wiktorią to odnowienie Niedzieli Blogującej w nieco innym wydaniu.

FILMY TYGODNIA
PAPIEROWE MIASTA
& STUCK IN LOVE
Oba te filmy łączą dwie rzeczy: są one przeznaczony raczej dla młodzieży (do której teoretycznie dalej się zaliczam) oraz aktor - Nat Wolff, jednak jest to przypadek. Co je różni? Cóż, Papierowe miasta oceniłam wyżej i nie miałam problemu przy tym filmie wysiedzieć, podczas gdy Stuck in love bardziej irytowało niż umilało czas. Wróćmy jednak do początku. Papierowe miasta zostały nakręcone na podstawie powieści Johna Greena o tym samym tytule. Czytałam ją i pamiętam, że wywołała niejednokrotnie u mnie uśmiech... Zupełnie nie pasowała mi tu Cara do roli Margo już od czasu, gdy się o tym dowiedziałam. Jednak muszę przyznać, że nie było aż tak źle, jak się spodziewałam. Film - jak pewnie wiecie - opowiada o tajemniczej Margo, która jednej nocy jeździ po mieście z Quentinem mścić się na wrogach, a następnego ranka już jej nie ma. Q - razem z przyjaciółmi - postanawia odnaleźć Margo dzięki wskazówkom, które zostawiła. 7+/10.
O Stuck in love słyszałam bardzo dużo. Wiele nastolatek ogłasza to najlepszym filmem jakie widziały, i szczerze, po obejrzeniu zaczęłam się zastanawiać, czy to ze mną jest coś nie tak, czy to inne nastolatki mają tak niskie wymagania, by wychwalać wszędzie średni film. Opowiada on historię rodziny składającej się z pisarzy. Ojciec (Willam Borgens) rozwiódł się trzy lata temu i dalej wierzy, że rodzina znów będzie pełna. Natomiast jego dzieci - Samantha oraz Rusty - przeżywają swoje pierwsze miłości. Największą odrazę tutaj wywołała u mnie m.in. jego córka. Samantha ma 19 lat, nie wierzy w jakiekolwiek bliskie relacje i idzie do łóżka z pierwszym lepszym kolesiem. Rusty natomiast jest na marginesie społecznym, a jego ojciec zarzuca mu, że nie zbiera doświadczeń. No to się chłopak zakochał... W ćpunce. Być może więcej jadu przeznaczę na recenzję, o ile się pojawi. Zobaczymy. Oceniłam na 5-/10 (duży ten minus).

KSIĄŻKA TYGODNIA
ALEX KAVA KOLEKCJONER

Agentka specjalna Maggie O'Dell widziała wiele w swojej karierze. Ścigając morderców, psychopatów i przestępców, zagłębiała się w najbardziej mroczne, najbardziej przerażające zakamarki ludzkiego umysłu. Ale kiedy na Florydzie straż przybrzeżna wyłowiła pojemnik wypełniony starannie owiniętymi częściami ciała, nawet tak doświadczona agentka jak Maggie O'Dell nie była przygotowana na to, z czym miała się zmierzyć… 

Z Alex Kavą spotkałam się po raz drugi lub trzeci. Nie mogę zarzucić autorce, że nie potrafi pisać, jednak w Kolekcjonerze brakowało mi przede wszystkim nieprzewidywalności. Wiedziałam kogo podejrzewać jakoś w połowie, jedynie końcówka była dla mnie zaskakująca. Pełna recenzja pojawi się niedługo.



PRACA TYGODNIA
[W TRAKCIE] Próbna ilustracja inspirowana Muchą. 
Niedługo spróbuję coś pokombinować na mokro.


Tym razem bez linków, bo zapomniałam zapisywać (gapa ze mnie, wiem). Nic się u mnie nie zmieniło. Leżę w domu prawie cały czas, staram się robić małe "spacerki", bo podobno dzięki temu nie robią się zrosty po operacji. Rysuję, czytam, obserwuję jak migają światełka nad łóżkiem, w duchu narzekam na tak szybko uciekający dzień. Poza tym na blogu opublikowałam w tym tygodniu: przegląd moich bazgrołów oraz krótką recenzję Rogów. Przyznam się, że czekam już na święta; ciasto mamy, barszcz, atmosferę (którą niestety coraz mniej wyczuwam co roku) i koniec tego roku. 

A Wam jak minął tydzień?

Photobucket  Photobucket  Photobucket  Photobucket  Photobucket

Komentarze

Popularne posty