PODSUMOWANIE MIESIĄCA I ROKU


Nie będę ukrywać, że ten rok dał mi po dupie dosyć mocno i nie mogłam się doczekać, aż dobiegnie jego koniec.

Nie wiem jak jest u Was, ale dla mnie Nowy Rok jest zaczęciem w pewnym sensie od nowa. Znowu mogę postawić sobie cele, dążyć do nich, myśleć ile doświadczeń mnie czeka. W 2015 roku: zmieniłam adres bloga (z ksiazkowyswiat14 na jeslikultura), przeczytałam kilka genialnych książek, obejrzałam kilkanaście świetnych filmów i seriali, zaczęłam pisać listy tradycyjne, spotkałam po raz pierwszy miłość swojego życia, zrobiłam kilkanaście niezłych rysunków, wyzdrowiałam. 
Nie chciałabym, by w 2016 roku spotkało mnie tyle przykrości (związanych głównie ze zdrowiem) co w 2015, jednak wiem, że nie da się ich uniknąć, bo takie jest życie. Nie mam określonej liczby szkiców do zrobienia, książek do przeczytania czy kilogramów do zrzucenia i nie zamierzam tego robić. Chcę po prostu zacząć żyć, zwiedzać, dbać o siebie i rozwijać się.
Podsumujmy jeszcze grudzień.



PRZECZYTANE KSIĄŻKI/CZASOPISMA/KOMIKSY 
A. KAVA, KOLEKCJONER RECENZJA

OBEJRZANE FILMY/SERIALE 
PAPIEROWE MIASTA
STUCK IN LOVE
LEON ZAWODOWIEC RECENZJA
EX MACHINA [RECENZJA WKRÓTCE]
CZAS NA MIŁOŚĆ [RECENZJA WKRÓTCE]

STATYSTYKI MIESIĘCZNE: ~3300
PLANY NA STYCZEŃ: Ambitnie zacząć rok, nie marnować dni, nadrobić zaległości w szkole, ogarnąć tyłek m.in. z blogiem.


W tym roku przeczytałam dwadzieścia jeden książek, czyli idealnie o połowę mniej niż w zeszłym. Największym pozytywnym zaskoczeniem roku okazał się serial True Detective oraz Sherlock. Najbardziej rozczarował mnie finał Pretty Little Liars i zbijcie mnie, jak będę chciała dalej marnować przy tym serialu czas. Kaca książkowego w tym roku miałam po Baśniarzu - o tej książce mówi się zdecydowanie za mało, mimo że to młodzieżówka. Największym odkryciem roku ogłaszam kanał na youtube - Postmodern Jukebox [playlista z moimi ulubionymi coverami]. 
A co z planami blogowymi na 2016 rok? Nie umiem przewidzieć, ile czasu będę mogła poświęcić na to hobby, jednak mam nadzieję, że uda mi się wprowadzić (tematyczną) regularność. W skrócie - pożyjemy, zobaczymy. Trzymajcie kciuki.


A WY MACIE JAKIEŚ CELE/POSTANOWIENIA? JAK WAM MINĄŁ TEN ROK? JESTEŚCIE ZADOWOLENI?

Photobucket  Photobucket  Photobucket  Photobucket  Photobucket

Komentarze

Popularne posty