NOWOROCZNE WYZWANIA CZYTELNICZE



Nowy Rok - nowe wyzwania, postanowienia, cele. Dzisiaj mam coś dla książkoholików.

O akcji Przeczytam tyle, ile mam wzrostu było bardzo głośno. Na blogową edycję możecie się zgłaszać do Dzosefinn TUTAJ. Dwa lata temu założyłam osobnego bloga specjalnie na to wyzwanie, ale przyznaję się bez bicia, że nie dałam rady. Dzosefinn przejęła pałeczkę i wydaje mi się, że radzi sobie świetnie. Inne wyzwania z blogów: u Sylwii wyzwanie Grunt to okładka, u Bohaterki Realnej wyzwanie połączone z konkursem, u Ann RK wyzwanie Polacy nie gęsi (to już IV edycja!). Poza tym mam dla Was LINK do wydarzenia na facebooku (Przeczytam 52 książki w 2016 roku).






Macie jakieś na oku? Bierzecie udział w wyzwaniach czytelniczych? A może sami układacie takie listy? Osobiście chcę po prostu zdecydowanie więcej czytać, wykorzystać czytnik e-booków i zorganizować sobie czas na to. Będę się inspirować tymi listami co jakiś czas - nie mam jednej wybranej. Szczęśliwego Nowego!

Photobucket  Photobucket  Photobucket  Photobucket  Photobucket

Komentarze

Popularne posty