PODSUMOWANIE: STYCZEŃ



Za 148 dni mam osiemnastkę, a 26 stycznia po raz pierwszy jechałam pociągiem.

To tylko jedno z wielu styczniowych doświadczeń. Poza tym: oddałam pierwszą w tym roku szkolnym makietę, którą możecie zobaczyć o tutaj. To tylko makieta próbna (15x15cm), końcowa ma być dwa razy większa. Dostałam swoją pierwszą w życiu piątkę z matematyki, zrobiłam około 400-500 zdjęć (powiedzmy, że najlepsze 3 pokażę), zaczęłam robić swój pierwszy domek w ArchiCadzie, jednak boli mnie serce przez fakt, że nie zdołałam przeczytać ani jednej książki przez ilość obowiązków. W lutym mam ferie - nadrobię to, przynajmniej mam taką nadzieję. Mam jeszcze bardzo luźną informację... Mimo miesiąca opuszczonego przez stan zdrowia po operacji, zakończyłam pierwszy semestr ze średnią 4,0. 

PRZECZYTANE KSIĄŻKI/CZASOPISMA/KOMIKSY
[W TRAKCIE] ZIEMIOMORZE
[W TRAKCIE] PAN TADEUSZ
OBEJRZANE FILMY/SERIALE
STOWARZYSZENIE UMARŁYCH POETÓW
PRZERWANA LEKCJA MUZYKI
DZIEWCZYNA Z PORTRETU
EX MACHINA 
SHAMELESS [S01E01-S02E07]

STATYSTYKI MIESIĘCZNE: ~1800

PLANY NA LUTY: Wykorzystać dobrze ferie, przeczytać jakąś książkę, opublikować na blogu moje opowiadanie z 1 gimnazjum.  

Mimo wszystko dobrze zaczęłam rok. Dowiedziałam się, że jestem już zdrowa i mogę wreszcie zacząć żyć normalnie. Co to oznacza? Że mogę zacząć ćwiczyć, trochę więcej od siebie wymagać, trochę lepiej o siebie zadbać. Wracając do tych pociągów - byłam w Lublinie i przejazdem w Warszawie. Podczas podróży zrozumiałam, że dalej siedzi we mnie ta dziewczyna ciekawa świata. Różnica polega na tym, że dzisiaj biorę pod uwagę to, co jest realne w najbliższych latach.
W szkole mam podstawy fotografii (na szczęście tylko w tej klasie) i ostatnim tematem był kolor, który zaliczyłam (o dziwo) na piątkę. Teraz muszę wymyślić jak pokazać autoportret bez twarzy, ale o tym może w kolejnym podsumowaniu. Pierwsze zdjęcie z tego tematu umieściłam wyżej, poza tym chcę Wam pokazać jeszcze dwa.


 JAK WAM MINĄŁ STYCZEŃ? ŻYCZĘ OWOCNEGO LUTEGO!

Photobucket  Photobucket  Photobucket  Photobucket  Photobucket

Komentarze

Popularne posty