[FILM] WIEK ADALINE

Adaline miała wypadek, który sprawił, że się nie starzeje. To przekleństwo, czy dar?

Wydaje mi się, że wiele ludzi chciałoby uniknąć presji czasu czy jego wpływu na ciało. Nasza główna bohaterka nie musi się o to martwić, czas zatrzymał się dla niej w wieku 29 lat. Przeprowadza się co jakiś czas i zmienia tożsamość, by nie wzbudzać podejrzeń. Nie daje sobie zrobić także żadnych zdjęć, chociaż prawda jest taka, że jak widzieliście jedno od momentu wypadku, to widzieliście już wszystkie. 


Na pewno nie jest to bardzo świeża historia, jednak opowiedziana w niezwykle ciekawy sposób. Najbardziej spodobały mi się te wstawki z różnych lat XX wieku, ale jak pewnie już wiecie, jestem fanką tego okresu. Udało się na pewno uchwycić klimat tamtych czasów. Nie mam zastrzeżeń co do gry aktorskiej czy scenariusza, jednak muszę przyczepić się do jednej, irytującej sprawy która może Was zniechęcić do dalszego oglądania tego filmu. Mianowicie chodzi mi o narratora, który tłumaczy pseudonaukowym językiem czemu Adaline przestała się starzeć. Też myślicie, że większą frajdę sprawiłoby domyślenie się temu samemu? Ja rozumiem, że nie każdy jest bystry, ale cholera, nawet dziecko by się domyśliło, nie potrzeba do tego narratora. 

Czy polecam? Myślę, że mimo pewnych wad warto poznać nieco tragiczną historię Adaline Bowman, choć równie ogromne wrażenie zrobił na mnie Harrison Ford, którego raczej nie spotyka się w romantycznych filmach. Jeśli nie przeszkadza Wam wspomniany przeze mnie narrator - bierzcie śmiało. Oceniłam na słabe 7, ale jeszcze do niego wrócę. 


Photobucket  Photobucket  Photobucket  Photobucket  Photobucket

Komentarze

Popularne posty