NIEDZIELA Z WIKTORIĄ [#11]



Niedziela z Wiktorią to odnowienie Niedzieli Blogującej w nieco innym wydaniu.


FILM TYGODNIA
WIEK ADALINE

Oglądałam ten film dwa razy i jest to tego typu produkcja, przy której się wzruszasz nawet przy ponownym oglądaniu. Dla Adaline zatrzymał się czas w wieku 29 lat, wszystko przez wypadek samochodowy. Wypadła z drogi, samochód stoczył się do jeziora, jej akcja serca została zatrzymana... Piorun ją przywrócił, ale zatrzymał wspomnianą wyżej rzecz. To dar, czy przekleństwo? Wydaje mi się, że na krótszą metę każdemu by to odpowiadało, szczególnie gdy odczuwamy, że czas płynie dla nas zbyt szybko. Ale pomyślcie - Adaline musi się przeprowadzać co jakiś czas, zmieniać tożsamość... Nigdy się nie zestarzeje przy kimś, przez co unika poważnych związków. W wieku 100 iluś lat to musi być męczące. ;) Ten film nie jest bez wad, ale o tym opowiem w recenzji w przyszłym tygodniu (pewnie w okolicach środy/piątku).

OBRAZ TYGODNIA
GEOMETRYCZNY PORTRET ok. 100x50cm


Jak widać, jeszcze trochę mi zostało do zrobienia. Nie wiem, czy dzisiaj go skończę (szkoła też jest ważna, a mam zaległości), ale jaram się, bo to mój pierwszy (tak duży) obraz z własnej woli. Ciągle mi się wydaje, że twarz po czarno-białej stronie jest za ciemna, ale nad tym jeszcze będę pracować. To tło jest fajne z jednego powodu - to srebrna farba. Więc gdy postawicie lampę po którejś stronie, ładnie się wszystko odbija. Bałam się, że będzie się to ocierać o kicz, ale myślę, że dodaje to pewnego uroku. Poza tym - zawsze można coś zmienić lub zrobić inną wersję. Obecnie kusi dotwork.

ZWYCIĘSKIE LINKI TYGODNIA

Możecie być ze mnie dumni! W tym tygodniu upiekłam swoje pierwsze w życiu ciasto - brownie. O dziwo było zjadliwe... Użyłam przepisu stąd, tylko że dodałam ekstraktu rumowego zamiast waniliowego i przyznam się skromnie, było genialne. W przyszłym piekę jego jaśniejszą koleżankę, czyli blondie (no racism!). Trzymajcie kciuki za mój rozwój w kuchni, bo kiedyś wreszcie trzeba się nauczyć robić różne rzeczy, szczególnie gdy jest się taką starą dupą jak ja. :DD 


Photobucket  Photobucket  Photobucket  Photobucket  Photobucket

Komentarze

Popularne posty