KULTURALNE REAKCJE

1) GDY CZEKA MNIE DŁUGA JAZDA SAMOCHODEM, ALE PO WYJECHANIU Z DOMU 
ZDAJĘ SOBIE SPRAWĘ Z TEGO, ŻE DO TORBY NIE WZIĘŁAM ANI KSIĄŻKI ANI TELEFONU...

2) GDY KTÓREŚ Z MOICH ZNAJOMYCH MÓWI, ŻE CZYTA MOJEGO BLOGA...

3) GDY PRZEZ BLOKADĘ CZYTELNICZĄ PRZECZYTAŁAM TYLKO JEDNĄ KSIĄŻKĘ W MIESIĄCU...

4) GDY SZUKAM NOWYCH BLOGÓW I TRAFIAM NA TAKIEGO Z OCZOJEBNYM TŁEM...

5) GDY NAPISZĘ COŚ, Z CZEGO JESTEM NAPRAWDĘ DUMNA...

6) GDY JESTEM NA IMPREZIE I SŁYSZĘ, ŻE MOI ZNAJOMI ROZMAWIAJĄ 
O ZAKOŃCZENIU SERIALU, KTÓRY KILKA DNI WCZEŚNIEJ DOPIERO ZACZĘŁAM...

7) GDY ZHEJTUJĘ COŚ, CO WSZYSCY WOKÓŁ MNIE POKOCHALI...

8) GDY PRZEGLĄDAM STATYSTYKI NA INNYCH BLOGACH
I WIDZĘ, ŻE KTOŚ PRZECZYTAŁ W TYM MIESIĄCU 17 KSIĄŻEK...


9) GDY CZYTAM W MIEJSCU PUBLICZNYM I TRAFIAM NA WZRUSZAJĄCY FRAGMENT...

10) GDY WIDZĘ, JAK KTOŚ ZAGINA ROGI W KSIĄŻCE... 


Jak Wam się podoba to zestawienie? Niektóre z tych GIFów możecie kojarzyć, ponieważ trzy posty z tego cyklu już kiedyś u mnie były, a ten jest zbiorem tych najlepszych (posty były przywrócone do wersji roboczych). Pomyślałam, że skoro teraz mam nogę w gipsie (długa historia związana z tym, jak bardzo niebezpieczna jest komunikacja miejska) to pora na pisanie. I mean, mam wolne do 4 maja... Po co kleić makiety, jak można ogarnąć bloga? 
Photobucket  Photobucket  Photobucket  Photobucket  Photobucket

Komentarze

Popularne posty