PODSUMOWANIE KWIETNIA


Maj zawsze jest dla mnie miesiącem idealnym... Ale najpierw opowiem, jak mi minął kwiecień.


W kwietniu wreszcie powróciła mi chęć do blogowania, eksperymentowania i poznawania. Możliwe, że jest to związane ze zbliżającą się czwartą rocznicą bloga, co daje mi bardzo dużo pozytywnej energii oraz nadzieję na rozwijanie siebie. W tym miesiącu: zaczęłam rozpychać uszy, próbowałam czytać klasykę, byłam uziemiona z gipsem w domu przez ponad dwa tygodnie z powodu mojego małego wypadku w komunikacji miejskiej... Nie ma w tym samych negatywów, zyskałam dodatkowy czas i mogłam dokładnie rozplanować posty i napisać kilka z wyprzedzeniem. 


PRZECZYTANE KSIĄŻKI/CZASOPISMA/KOMIKSY
[W TRAKCIE] BOLESŁAW PRUS, LALKA
[W TRAKCIE] B. FITZPATRICK, NIEBEZPIECZNE KŁAMSTWA [LC]
[W TRAKCIE] LAUREN OLIVER, PANDEMONIUM [recenzja pierwszego tomu]

OBEJRZANE FILMY/SERIALE
[10/10] SPOSÓB NA MORDERSTWO [S01-S02] RECENZJA
[8/10] SKINS [S01E01-S02E01] RECENZJA
HOUSE OF CARDS [S04E03-S04E05]
[5/10] LOVE, ROSIE RECENZJA
[4/10] DZIŚ 13, JUTRO 30
[7/10] NIESPODZIANKA
[8/10] WIELKIE OCZY


Jestem bardzo podekscytowana kolejną rocznicą bloga, z tej okazji 3 maja będzie opublikowany post rocznicowy. Planuję jeszcze napisać m.in.: recenzję filmu Wielkie oczy, być może pojawi się Lot nad kukułczym gniazdem, tekst pod tytułem Chodzące ludzkie kolorowanki i... sami się przekonacie. Zdradzę jeszcze, że znowu postaram się pokazać jakieś bazgroły i rzeczy zrobione na komputerze. Na pewno nie będzie tutaj pusto: dwa teksty w tygodniu to minimum, mam ambitne plany nawet na cztery. Pożyjemy, poblogujemy, zobaczymy. Życzę wszystkim owocnego maja!


Photobucket  Photobucket  Photobucket  Photobucket  Photobucket

Komentarze

Popularne posty