CO MNIE INSPIRUJE? [#1]


Od jakiegoś czasu myślałam nad wprowadzeniem cyklu, w którym pokazuję wszystko, co mnie inspiruje. Możecie się dziwić lub być negatywnie nastawieni, ale wydaje mi się, że pokazując to co mi się podoba lub skłania mnie do działania, jesteście w stanie nieco lepiej mnie zrozumieć. Gotowi na chaos? To zapraszam!
WSZYSTKIE ZDJĘCIA ZOSTAŁY PODLINKOWANE, JEŚLI ZNAŁAM DOKŁADNE ŹRÓDŁO









Właśnie tak by to miało wyglądać - kilku artystów, teledysk albo animacja, prezentacje TED zobaczone w tym tygodniu, jakieś fajne linki, fanpejdże i ładne zdjęcia z Tumblra. To tekst próbny, dlatego jeśli chcecie tego wiyncyj, dajcie konieczne znać. Prawda jest taka, że mnie do działania potrafi zainspirować nawet mała pierdoła i nie lubię się nimi karmić CAŁY CZAS, bo zamiast tworzyć, oglądam ładne obrazki. Kiedyś napisałam o tym tekst, jakby ktoś był ciekawy. 

Produktywnego dnia życzę!
Photobucket  Photobucket  Photobucket  Photobucket  Photobucket

Komentarze

Popularne posty