NIEDZIELA Z WIKTORIĄ [#12] // BAZGROŁY

Niedziela z Wiktorią to odnowienie Niedzieli Blogującej w nieco innym wydaniu.

FILM TYGODNIA
WIELKIE OCZY 
Margaret w latach 50. XX wieku opuszcza swojego męża razem z córką. Jest uzdolniona plastycznie i próbuje wykorzystać ten talent, ale w rzeczywistości może realizować się jedynie w firmie z malowaniem mebli. Żadna praca nie hańbi, jednak na pewno czuła się ona ograniczona. Pewnego dnia wystawia się ze swoimi pracami i oferuje narysowanie portretu... Chce za to dwa dolary, dostaje jeden. Podczas rysowania podsłuchuje rozmowę obok, gdzie mężczyzna oferuje sprzedanie swojego obrazu za 35 dolarów. Różnica ogromna, więc nie dziwię się, że się zainteresowała. 
Dowiaduje się, że podobno rzucił pracę, rozwiódł się i postawił wszystko na jedną kartę, by malować. Jego pasja przyciąga Margaret. Ten mężczyzna nazywa się Walter Keane i niedługo po ich poznaniu zostaje jej mężem, by nie stracić swojej córki. Niestety, wkrótce przywłaszcza sobie obrazy Margaret, zbijając na tym majątek; sprzedaje prace podając się za ich autora. A ona nie próbuje z tym walczyć przez wiele lat... Recenzja zostanie opublikowana jutro.

SERIAL TYGODNIA
HOW TO GET AWAY WITH MURDER 

Prawie dwa tygodnie temu opublikowałam recenzję pierwszego sezonu Sposób na morderstwo, więc mogłam z czystym sumieniem rozpocząć oglądanie drugiego sezonu. Nawet nie zdajecie sobie sprawy z tego, jak bardzo się wciągnęłam... Dosłownie dwa lub trzy dni po już skończyłam, zastanawiając się co ja zrobię ze swoim życiem, szczególnie że mamy do czynienia z otwartym zakończeniem. Nie wiem, ile mogę napisać, więc... SPOILER dotyczący ogólnej fabuły: W pierwszym sezonie mieliśmy do czynienia z morderstwem męża Analisse Keating, wybitnej prawniczki i profesorki. W drugim główna zbrodnia dotyczy... właśnie niej i jeszcze jednej osoby, którą kojarzę tylko z tego, że mnie niesamowicie wkurza w sądzie. Już wtedy byłam zaniepokojona, bo skoro nie będzie Analisse (nie wiadomo czy przeżyje) to nie będzie How to get away with murder... Akcja nie zwalnia ani na chwilę jak w sezonie pierwszym. Naprawdę, jest to miła odmiana dla seriali, w których wątki się ciągną w nieskończoność... Polecam z całego swojego serca, znowu. 


KSIĄŻKA TYGODNIA
NIEBEZPIECZNE KŁAMSTWA
Z Beccą Fitzpatrick miałam do czynienia po raz pierwszy przy serii Szeptem, niestety nie dokończyłam wszystkich części. Pamiętałam tylko, że autorka ta pisze lekko, dlatego skusiłam się na Niebezpieczne kłamstwa. O ile w Szeptem uderzyło mnie podobieństwo do Zmierzchu, to tutaj chcę wierzyć w to, że jest to coś świeżego, mimo że autorka posługuje się pewnymi schematami. Bohaterka - Stella Gordon - kiedyś była Estellą Goodwinn. Musiała zostawić przeszłość za sobą, a wszystko przez znalezienie martwego człowieka w jej mieszkaniu. Została objęta programem ochrony świadków, dostała nową tożsamość, dom, drugą szansę. Ale czy zechce ją wykorzystać? Poznaje Cheta, któremu nie pozwala się zbliżyć przez to, że wciąż myśli o swoim chłopaku i o tym, czy żyje. Jak długo będzie potrafiła kłamać mu w oczy na temat tego, kim jest? CAŁA RECENZJA [TUTAJ].



PRACE TYGODNIA
projekty na tatuaż inspirowane tatuażem Agaty
+ robione jedną linią portrety

Ostatnie dwa tygodnie były dwa mnie niesamowicie pracowite. Zrobiłam kilkanaście grafik i luźnych projektów, odpisałam na listy, zapisałam trzynaście stron w dzienniku, napisałam kilka(naście) tekstów, z czego 6(!) czeka już na automatyczną publikację. Zapał jak dotąd mnie nie opuszcza. Zawsze tłumaczyłam sobie, że wreszcie odzyskałam motywację... Bullshit. Po prostu praca weszła mi wreszcie w nawyk. Ta majówka nie należała do najlepszych, bo dopiero w środę ściągnięto mi gips z nogi. Obecnie chodzę w ortezie, krwiak nie zszedł do końca, jednak jest dużo lepiej... Bylebym wyleczyła kostkę do 26 maja. Być może zauważyliście, że na górze strony pojawiła się zakładka Projekt 101 rzeczy w 1001 dni, listę opublikuję i podepnę w środę. W tekście rocznicowym wspominałam, że tęsknię za dużymi projektami, więc go odnowiłam. Trochę przeraża mnie, że będzie trwać do lutego 2019 roku... Czyli tak szybko się mnie stąd nie pozbędziecie. :DD

Jak Wam minęła majówka?
Photobucket  Photobucket  Photobucket  Photobucket  Photobucket

Komentarze

Popularne posty