NIEDZIELA Z WIKTORIĄ [#14]

Niedziela z Wiktorią to odnowienie Niedzieli Blogującej w nieco innym wydaniu.

FILM TYGODNIA
DZIEWCZYNA Z PORTRETU

Recenzję tego filmu opublikowałam w lutym, jednak postanowiłam go sobie odświeżyć. Zobaczyłam go ponownie z rodzicami i jestem nieco zawiedziona ich reakcją. Moi rodzice lubią luźne filmy, Listy do M., te sprawy. Od jakiegoś czasu staram się pokazywać im filmy oparte na faktach albo po prostu kino, które różni się poziomem od tego, jakie oni znają najlepiej. Sprawa społeczności LGBT jest dla mnie mega ważna, bo we wszystkim na świecie najbardziej sprzeciwiam się m.in. nietolerancji. Okej, nie zmienię ich poglądów, trudno (lub raczej taty, bo to on żartował najczęściej i najgłośniej). Żałuję tylko, że nie wzięli tego tak bardzo na poważnie jak ja. Hehehe to będzie pedał co hehehe, hehehe nie. Wciąż uważam, że Dziewczynę z portretu warto zobaczyć, wywarł na mnie tak samo ogromne wrażenie jak za pierwszym razem. 

INSTAGRAMOWA INSPIRACJA TYGODNIA

Dzisiaj krótszy post niż zazwyczaj, ten tydzień był odrobinę mniej bogaty kulturalnie. Na blogu w tym tygodniu pojawiła się recenzja Lotu nad kukułczym gniazdem, pierwszy post z inspiracjami oraz tekst o chodzących ludzkich kolorowankach. Stworzyłam też pierwszy w życiu kolaż i zaczynam się zastanawiać, czy by nie zrobić cały taki cykl. Obecnie pracuję już nad postami na czerwiec, ale szczegółów dowiecie się w podsumowaniu, które pojawi się 31 maja. 

Jak Wam minął ten tydzień? Miłej niedzieli!

Photobucket  Photobucket  Photobucket  Photobucket  Photobucket

Komentarze

Popularne posty