PODSUMOWANIE MAJA

Cudowna pogoda, cudowny miesiąc, mniej cudowne statystyki (ale przynajmniej szczęśliwa jestem!)

W maju może i nie zobaczyłam wszystkich filmów jakie sobie zaplanowałam, ale i tak jestem zadowolona. Pod koniec miesiąca rzuciłam wszystko i wyjechałam w Bieszczady, co bardzo dobrze mi zrobiło. Pierwszego dnia przyjechaliśmy wieczorem, więc tylko wybraliśmy się na spacer po Zaporze w Solinie, drugiego płynęliśmy statkiem po Jeziorze Solińskim, trzeciego byliśmy w Komańczy (gdzie w tamtejszym klasztorze ukrywał się Wyszyński), na kolejce wąskotorowej w Majdanie oraz w parku miniatur w Myczkowcach, gdzie zobaczyliśmy też dosyć ciekawy ogród biblijny. Czwartego zwiedzaliśmy Sanok, na co czekałam zanim w ogóle tam dojechaliśmy. Rano zwiedzaliśmy Skansen w Sanoku... Jeśli kiedykolwiek tam będziecie, pytajcie o przewodnika Wiesia. Ma 72 lata a kondycję lepszą od naszej całej grupy razem wziętej:). Po przerwie kierunek zamek, muzeum historyczne w Sanoku oprócz najstarszych ikon w Polsce ma ogromną ilość obrazów, zdjęć itd. Beksińskiego i nawet nie wiecie jak żałuję, że przewodniczka zbyt dużo czasu poświęciła ikonom, przez co Beksińskiego przelecieliśmy w zawrotnym tempie. Na pewno tam jeszcze wrócę żeby na spokojnie pooglądać wszystko, bo nie zdążyłam się tym nacieszyć...

PRZECZYTANE KSIĄŻKI/KOMIKSY
BECCA FITZPATRICK, NIEBEZPIECZNE KŁAMSTWA RECENZJA
BLACKSAD. ISTOTA CZERWIENI
[W TRAKCIE] R. COOK, ZNIECZULENIE
[W TRAKCIE] L.KING, EUFORIA


OBEJRZANE FILMY/SERIALE
[9/10] STULATEK, KTÓRY WYSKOCZYŁ PRZEZ OKNO I ZNIKNĄŁ
[8/10] CIEKAWY PRZYPADEK BENJAMINA BUTTONA
[9/10] LOT NAD KUKUŁCZYM GNIAZDEM
JESSICA JONES [S01E01-S01E02]
HOUSE OF CARDS [S04E06]

NAJPOPULARNIEJSZY TEKST: CHODZĄCE LUDZKIE KOLOROWANKI




 Zrobiłam około 400 zdjęć przez cztery dni wyjazdu i jak na zrobione telefonem według mnie są nawet niezłe, przynajmniej na razie mi to wystarcza (dopóki sobie nie zaoszczędzę na jakiś aparat). Co do planów na czerwiec - 26/06 skończę osiemnaście lat i do tego czasu chciałabym spróbować codziennie publikować. W sobotę pojawi się kolejny nowy cykl - Słowo po śląsku na dziś. W poniedziałki, środy i piątki będą recenzje, wtorki to inspiracje, czwartki bazgroły, niedziele wiadomo. Nie wiem, czy uda mi się to utrzymać przez wakacje bo planuję dosyć często podróżować, ale spróbować nie zaszkodzi, prawda? ;) Poza tym chcę po prostu zdać; muszę pilnować frekwencji, bo zbliżam się do progu 50% obecności...

Życzę Wam wszystkim zdanej sesji/bezproblemowego zakończenia roku szkolnego!
Photobucket  Photobucket  Photobucket  Photobucket  Photobucket

Komentarze

Popularne posty