CO MNIE INSPIRUJE? [#3]







  • QUIZ: Which Creative Field Should You Actually Pursue? Mi wyszedł design. (Whether it be graphic, fashion or product, we think you'd make a wonderful designer! One of the most important traits you share with some of the most successful designers is empathy; you have an innate ability to understand people. Coś w tym chyba jest, na pewien sposób motywuje.)
  • Post Before & After Drawings Showing Your Progress As An Artist. Jestem przeciwniczką fotorealizmu, jednak mimo wszystko fajnie pokazuje to postęp w samym warsztacie artysty, nikt nie jest tak genialny, by od małego malować tak realistycznie, że się zastanawiasz czy to rysunek, czy zdjęcie. Te, które idą w stronę ilustracji bardzo mi się podobają. W każdym razie, warto zerknąć i przyznać Gonciarzowi rację, chodzi o krok pierwszy.

Ostatnio zdarza mi się pisać posty dosłownie chwilę przed publikacją, co niestety czasami widać. Polecam każdemu nawał obowiązków. Możecie mówić, że zwariowałam, ale odkąd mam dużo pracy (tu blog, tam szkoła i koniec roku, tu jeszcze wypadałoby poczytać albo pooglądać cokolwiek) to zdecydowanie lepiej się czuję psychicznie, bo nie mam czasu na myślenie o pierdołach; na analizowanie każdej czynności w moim życiu czy słów drugiej osoby. // Miłego wieczoru! 

Photobucket  Photobucket  Photobucket  Photobucket  Photobucket

Komentarze

Popularne posty