NIEDZIELA Z WIKTORIĄ [#15]

 Niedziela z Wiktorią to odnowienie Niedzieli Blogującej w nieco innym wydaniu.


FILMY TYGODNIA
STULATEK, KTÓRY WYSKOCZYŁ PRZEZ OKNO [...] RECENZJA
TYLKO KOCHANKOWIE PRZEŻYJĄ

Oprócz odświeżenia sobie Stulatka, który wyskoczył przez okno i zniknął, w tym tygodniu zobaczyłam jeszcze jeden film. Nie jestem osobą, która ogląda (sama) horrory, dlatego byłam sceptycznie nastawiona odkąd zobaczyłam, że film jest do tej kategorii przypisany na Filmwebie. Po raz kolejny się pozytywnie zaskoczyłam, bo Tylko kochankowie przeżyją nie jest straszny, tylko piękny. Nie wierzcie ludziom, którzy uważają go za nudny i usypiający. Przy nim się w pewnym sensie zwalnia, chłonie każdy detal. Czuję ogromny niedosyt, szczególnie przez nierozwinięcie jednego wątku. Recenzja jutro.

GRAFIKA TYGODNIA
[KLIKNIJ NA SCREEN BY PRZEJŚĆ DO POSTA]

KSIĄŻKA TYGODNIA
ZNIECZULENIE
Gdy chłopak Lynn Peirce, studentki medycyny, trafia do szpitala na rutynowy zabieg chirurgiczny, w jej uporządkowane życie wkrada się chaos. Pacjent nie odzyskuje przytomności, a badania potwierdzają niedokrwienie mózgu. Zdruzgotana dziewczyna zaczyna szukać przyczyn i szybko nabiera przekonania, że władze szpitala próbują coś ukryć. Przy pomocy przyjaciela, Michaela, stara się znaleźć dowody na błąd w sztuce medycznej albo zaniedbanie. Prawda jest jednak bardziej przerażająca. Szpital boryka się ze skrzętnie ukrywanym problemem - u zadziwiająco wielu niegroźnie chorych pacjentów wykrywa się śmiertelną chorobę krwi [...].
O ile się nie mylę to moje pierwsze spotkanie z tym autorem i strasznie żałuję, że nie zrobiłam tego wcześniej. Z thrillerem medycznym miałam już do czynienia i wspominam to dobrze. Jak wyszło z tą książką, dowiecie się za dwa tygodnie. W środę natomiast mam zamiar opublikować recenzję Euforii, o której wspominałam jakiś czas temu.



W piątek wzięłam udział w Festiwalu Rysowania w Zabrzu (zdjęcie). Niektórzy idą tam tylko po to by wygrać, ja poszłam dobrze się bawić i przez kilka godzin porobić to, co kocham najbardziej (i to w towarzystwie osób, które mają podobne podejście). Festiwal jest organizowany od 19 lat, przyjeżdżają na niego ludzie z całej Polski i świata (z ego co wiem, nawet z Pakistanu ktoś był w tym roku). Poza tym na blogu w tym tygodniu pojawił się tekst z okazji Dnia Dziecka (gdzie radziłam Wam rzucić wszystkim w cholerę i iść pooglądać bajki dzieciństwa, bo czemu nie), pierwszy tygodniowy przegląd bazgrołków i w sumie... to tyle, dwa kolejne macie podlinkowane wyżej. Jakie mam plany na przyszły tydzień? Wybieram się do Katowic na koncert, zrobię kolejną grafikę na sobotę, zobaczę kilka filmów i będę czytać. Żyć nie umierać.

A, i jeszcze zaktualizowałam 101w1001. A jak Wam minął ten tydzień?
Photobucket  Photobucket  Photobucket  Photobucket  Photobucket

Komentarze

Popularne posty