NIEDZIELA Z WIKTORIĄ [#16]


Niedziela z Wiktorią to odnowienie Niedzieli Blogującej w nieco innym wydaniu.

FILMY TYGODNIA
MOULIN ROUGE! [2001]
TURYSTA [2010]

Moulin Rouge! to kolejny film, który znajduje się na mojej Liście Wstydu. Gwiazda paryskiego klubu nocnego nie chce być tancerką, tylko prawdziwą aktorką. Zrobi dosłownie wszystko, by to osiągnąć. Dostajemy opowieść o marzeniach i romansie, który powstał tak naprawdę z przypadku. Nie przepadam za musicalami (HSM się nie liczy!), ale ten pokochałam... Nie wiem, czy to przez Nicole Kidman, klimat czy muzykę, ale każdy powinien to zobaczyć. Dodatkowo przekonałam się o tym, że powinnam oglądać ich więcej. Recenzję opublikuję niedługo. // Niestety, tak kolorowo nie było z Turystą. Pomyślałam: OMÓJBOŻE-DEPP-I-JOLIE-RAZEM! Czyli w skrócie, moje dwa ideały w jednym filmie; napaliłam się jak nigdy, a otrzymałam przewidywalny film, bez chemii czy większego zaskoczenia. A szkoda.

SERIAL TYGODNIA
ORANGE IS THE NEW BLACK

Bardziej informuję niż opowiadam o OITNB: JEST NOWY SEZON! Na blogu pojawiła się recenzja sezonów 1-2, tekst (z przymrużeniem oka!) na temat relacji Piper x Alex x Larry i wspominałam kilka razy o nim w Niedzielach ze mną. Mam nadzieję, że Piper przestanie mnie wkurzać... Nie ukrywam, że nie potrafię nie oczekiwać dużo od tego serialu, szczególnie po tym jak go pokochałam kilka miesięcy temu i zobaczyłam w zawrotnym tempie (jak każdy inny). Postaram się dawkować sobie odcinki, ale znając mnie w przyszłym tygodniu będę Wam narzekać, dlaczego tak szybko się to skończyło...

ZDJĘCIE TYGODNIA
Po raz kolejny w roli modelki z tą samą osobą, dodałam jeszcze dwa (1-2) na Instagrama, zostały zrobione ponad tydzień temu. Dodatkowo zrobiłam sobie wolne od bloga, dwa kolczyki i dopięłam na ostatni guzik rok szkolny. Moim największym zaskoczeniem jest to, że mam nawet jedną szóstkę, a za pierwsze studium głowy dostałam dwie piątki (kompletnie nie umiem w rzeźbę). Muszę się też pochwalić, że byłam na koncercie symfonicznym w NOSPR w Katowicach i zdecydowanie chcę więcej. //Mój plan na przyszły tydzień jest bardzo prosty: napisać teksty na bloga, rysować i odespać cały rok szkolny. Poza tym jakoś pogodzić się z faktem, że robię się stara - w przyszłą niedzielę kończę 18 lat.

Miłego dnia!
Photobucket  Photobucket  Photobucket  Photobucket  Photobucket

Komentarze

Popularne posty