PODSUMOWANIE MIESIĄCA



Dzisiaj mam urodziny! Mówili mi, że osiemnastka nic nie zmienia, ale czuję się inaczej, jakby otworzyły się przede mną kolejne drzwi (i nie mam tu na myśli monopolowego, bo przecież mogę już sobie legalnie kupić alkohol, super). Cieszę się, że najbliżsi o mnie pamiętają i nie pozwalają zapomnieć ile dla nich znaczę... Już koniec, bo się rozpłaczę, a jeszcze długi wieczór przed nami :P. Przejdźmy do podsumowania czerwca. W tym miesiącu: zrealizowałam kolejne trzy punkty z listy 101w1001, ukończyłam drugą klasę plastyka i kupiłam bilety na pociąg (o tym opowiem niedługo). Od kilku dni jestem wreszcie w stanie normalnie skupić się na czytaniu i czerpać z tego taką samą przyjemność jak kiedyś.

PRZECZYTANE KSIĄŻKI/KOMIKSY
[W TRAKCIE] ZBRODNIA I KARA
[W TRAKCIE] R.COOK, ZNIECZULENIE
[W TRAKCIE] L. KING, EUFORIA
OBEJRZANE FILMY/SERIALE
MOULIN ROUGE!
TURYSTA
OITNB [S04E01-S04E11]
HOUSE OF CARDS [S04E07-S04E08]



W czerwcu pojawiły się dwa cykle: słowo po śląsku na dziś i cotygodniowy przegląd bazgrołków, co zamierzam kontynuować. Pierwszego lipca opublikuję post, w którym poznacie moje cele na wakacje 2016. Podejrzewam, że wiele decyzji będzie podejmowanych spontanicznie, ale zawsze warto mieć do czego dążyć i co spełniać. Jeśli chodzi o bloga, nie mam pojęcia jak to rozwiązać. Od czerwca do sierpnia miałam publikować codziennie, ale raczej będę podróżować bez laptopa, a to już duże utrudnienie. Postaram się w każdym razie o jakąś regularność. Owocnego lipca!


Photobucket  Photobucket  Photobucket  Photobucket  Photobucket

Komentarze

Popularne posty