PRZEGLĄD BAZGROŁKÓW TYGODNIA [#1]














Witam Was w drugim dniu codziennej publikacji! W czwartki będę pokazywała swoje bazgroły nie dotyczące bloga, bo nie chcę zdradzać zbyt dużo. To zestawienie stanowi eksperyment głównie z długopisem i... farbą. Tło w przedostatnim rysunku = zeskanowana złuszczona farba z palety, jedyne co zmieniłam to odcień. Po raz pierwszy robiłam takie ćwiczenie, zobaczymy czy coś jeszcze z tego wyniknie. Wszystkie te szkice łączy jedno: są pracami, przy których się można odstresować, robiąc mnóstwo szalonych, swobodnych linii... Szczególnie przy tej pani z oderwaną twarzą;). O ile ta praca podoba mi się bardziej w pierwszej wersji,  to i tak jestem zadowolona, bo po raz pierwszy wplatałam w coś wcześniej przygotowane tło. 


Który Wam wpadł w oko?
Photobucket  Photobucket  Photobucket  Photobucket  Photobucket

Komentarze

Popularne posty