NIEDZIELA Z WIKTORIĄ [#17]


Niedziela z Wiktorią to odnowienie Niedzieli Blogującej w nieco innym wydaniu.


WYJAZD TYGODNIA
POZNAŃ

Czyli m.in.: Malta, Nowe ZOO, Palmiarnia i picie pod mostem nad Wartą. Żyć nie umierać, moi drodzy. Byłam tam od poniedziałku, wróciłam jakieś trzy godziny temu (gdy to piszę, jest po dwudziestej). Jest tam za dużo miejsc do zobaczenia, za dużo kamienic do podziwiania, to na pewno nie ostatni mój przyjazd do Poznania. Gdybym miała wybrać miejsca, gdzie miałabym regularnie chodzić, byłoby to Muzeum Narodowe i Cytadela. Gapiłabym się godzinami na Malczewskiego, Wróblewskiego i Moneta. Nawet nie wiecie, jak bardzo tego potrzebowałam. Niedługo może napiszę coś więcej.

FILM TYGODNIA
SAN ANDREAS 


Nie spodziewałam się, że kiedykolwiek to napiszę na blogu, ale ten film to jedno wielkie M-E-H. Moi znajomi oceniają ten film na 8-10, a ja podczas oglądania zaczęłam się zastanawiać, skąd wybiegnie Godzilla albo kogo jeszcze szczęśliwie uratują. Nie przepadam za filmami katastroficznymi, bo choć robią wrażenie, to np. San Andreas było mega przewidywalne.

SERIAL TYGODNIA
HOUSE OF CARDS

Wreszcie po kilku miesiącach oglądania na raty, udało mi się skończyć czwarty sezon House of Cards. W skrócie powiem Wam, że po słabszym sezonie trzecim, czwarty okazał się być jednym z najlepszych i najmocniejszych. SPOILER: Najbardziej zaskoczyło mnie poświęcenie matki Claire dla wygranych wyborów i sama jej kandydatura, a Francis to wiadomo, Francis. Ten duet nigdy mi się nie znudzi. Czekam niecierpliwie na sezon piąty.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Pożegnałam się z Poznaniem, we wtorek przywitam się z Kostrzynem na 22. Przystanku Woodstock. Jestem strasznie zmęczona, ale jaka szczęśliwa i uspokojona. Jeszcze dwa lata i mam nadzieję, że zamieszam w Poznaniu, bo to miasto mnie zachwyca. Pozwólcie, że na tym zakończę i pójdę się ogarnąć. 

Do napisania!
Photobucket  Photobucket  Photobucket  Photobucket  Photobucket

Komentarze

Popularne posty