PODSUMOWANIE LIPCA




To moje pierwsze dorosłe wakacje, choć bawię się jak dziecko; poznaję, obserwuję, jeżdżę, czerpię z tego wszystkiego niesamowitą radość. Na początku lipca pojechałam do Poznania, o czym pisałam w tej Niedzieli ze mną, niestety ten wyjazd nie doczekał się dłuższej relacji, ale planuję zrobić coś innego w sierpniu. Posiedziałam dwa dni w domu i znowu wsiadłam w pociąg, tym razem jechałam osiem godzin do Kostrzyna na 22. Przystanek Woodstock, gdzie mimo dojazdu będę wracać na pewno. Na Wooda zabrałam ze sobą 200zł, przywiozłam 8gr, tunele, indyjskie perfumy, mnóstwo wspomnień i zapalenie oskrzeli, które jeszcze teraz leczę. Odzwyczaiłam się też w tym czasie od regularnego pisania, do czego ciężko mi na razie wrócić... Koniec lipca spędzam z wyznaczonymi przez siebie wytycznymi -- pięćdziesiąt stron książki, jeden film i jeden odcinek serialu minimum dziennie. Szkoda, że nie wpadłam na to miesiące temu...

PRZECZYTANE KSIĄŻKI/KOMIKSY:
ROBIN COOK, ZNIECZULENIE [RECENZJA NIEDŁUGO]
[W TRAKCIE] UPARTE SERCE. BIOGRAFIA POŚWIATOWSKIEJ
[W TRAKCIE] ZBRODNIA I KARA

OBEJRZANE FILMY/SERIALE:
[9/10] ZAPACH KOBIETY
[5/10] DIRTY GRANDPA
[7/10] TAJEMNICA BROKEBACK MOUNTAIN
[10/10] ORANGE IS THE NEW BLACK [S0E11-S04E13]
[10/10] HOUSE OF CARDS [S04E08-S04E13]
[9/10] JESSICA JONES [S01E01-S01E13]
GRA O TRON [S05E01-S05E02]
DŁUGA NOC [S01E01-S01E03]
PREACHER [S01E01-S01E04]
PLL [S07E01-S07E04]

NAJPOPULARNIEJSZE TEKSTY: STEREOTYP BRUDSTOCK & PLANY

W sierpniu dalej chcę trzymać się wytycznych na dany dzień, jedynie co zmienię to zwiększę ilość stron do przeczytania. Odcinków seriali i tak oglądam zawsze więcej niż jeden dziennie, co zresztą możecie zauważyć po (nieco przerażającym mnie) spisie trochę wyżej. Mój główny cel to Lista Wstydu, która prosi się od dłuższego czasu o wykreślanie z niej kolejnych filmów. Dodatkowo fajnie byłoby przeczytać z dwie lub trzy dobre książki. Jeśli chodzi o podróże - pod koniec miesiąca chciałabym znów odwiedzić Poznań, nie wiem jak będzie z Krakowem lub Wrocławiem, ponieważ najzwyczajniej w świecie wydałam za dużo kasy w lipcu (#problemypierwszegoświata). Owocnego sierpnia!


Photobucket  Photobucket  Photobucket  Photobucket  Photobucket

Komentarze

Popularne posty