PRZEGLĄD BAZGROŁKÓW TYGODNIA [#4]



Witam w sierpniu! Tym razem gif dotyczy powstawania nowego logo na bloga. Jak widać, inspirowałam się sesją z zeszłego roku. (Musiałam przesunąć lekko twarz, by była symetryczna - wtedy mogłam zacząć działać.) Ta grafika nie jest bez wad, jednak wyszła mniej więcej tak, jak planowałam. Podobnie sprawa wygląda z trzecią grafiką - jest to moje logo do aplikacji Binge-Watch, którą można już normalnie zainstalować. Zobaczcie [TUTAJ], szczególnie jeśli jesteście maniakami serialowymi. Jestem z siebie dumna głównie dlatego, że było to moje pierwsze płatne zlecenie, niedługo zajmę się kolejnym, tylko dotyczącym projektu na tatuaż. Drugi rysunek wstawiłam tutaj po to by pamiętać, że mam wreszcie zrobić z niego malutką animację, a przynajmniej spróbować. Pożyjemy, zobaczymy, efekty niedługo. :)

Jutro na blogu recenzja dosyć kontrowersyjnego filmu. Do zobaczenia!
Photobucket  Photobucket  Photobucket  Photobucket  Photobucket

Komentarze

Popularne posty