NIEDZIELA Z WIKTORIĄ [#20]

Niedziela z Wiktorią to odnowienie Niedzieli Blogującej w nieco innym wydaniu.

- FILMY TYGODNIA -
ARMAGEDDON [1998]
KAC VEGAS III [2013]


Przez ostatnie dwa tygodnie porzuciłam nadrabianie Listy Wstydu (do czego wrócę w przyszłym tygodniu) i zabrałam się za produkcje, które po prostu niedawno leciały w TV. Armageddon mnie zaskoczył dość pozytywnie, biorąc pod uwagę fakt, że nie jestem fanką filmów katastroficznych, chyba że jest to Titanic, na którym zawsze płaczę tak samo;). W skrócie chodzi o asteroidę, która zmierza w kierunku Ziemi, a NASA wysyła na misję grupę wiertniczych. Po tym opisie pomyślałam: kurcze, coś to brzmi komediowo, najwyżej będę miała co hejtować na blogu. A oceniłam go na 7/10, mimo banałów. 
Cała trylogia Kac Vegas jest dla mnie bardzo specyficzna, bo muszę mieć nastrój by to oglądać (w sensie, żebym nie miała nie wiadomo jakich wymagań) i jak zwykle - są momenty, które mnie irytowały i takie, które były całkiem śmieszne. Poza tym, uwielbiam Galifianakisa, więc to też bardzo podwyższa. Fabuły nie będę Wam opisywać, bo to trzeba zobaczyć. ;) Oceniłam na 6+/10 i uważam, że to dobry film, ale na wspólne zobaczenie ze znajomymi po kilku piwach.

- SERIALE TYGODNIA -
MR. ROBOT [2015-]

Poznajemy Elliota, który od początku mnie przerażał. Młody mężczyzna ma problemy psychiczne, odstaje od społeczeństwa, a jego pasją jest hakowanie wszystkich... Woli raczej ukrywać się pod kapturem niż nawiązywać bezpośredni kontakt z ludźmi. Na co dzień pracuje w firmie która dba o cyberbezpieczeństwo firm, w tym E(vil) Corpu. Zagrał go Rami Malek i wybaczcie, że tak skaczę, ale to on jest perełką tego serialu. Jedna z najlepszych ról serialowych, miałam wrażenie że jest on dla niej stworzony! A jaka jest nasza rola? Jesteśmy kimś w rodzaju jego przyjaciela, mówi do nas. Nie jest to tak bezpośrednie jak np. w House of Cards gdzie główny bohater często siadał, odwracał się do kamery i opowiadał coś lub mówił co tak naprawdę myśli, ale i tak bardzo mi się to podobało [...]. Pełną recenzję możecie przeczytać TUTAJ.

- KSIĄŻKA TYGODNIA -
WAJDA. KRONIKA WYPADKÓW FILMOWYCH


Popiół i diament, Wszystko na sprzedaż, Wesele, Ziemia obiecana, Człowiek z marmuru, Człowiek z żelaza – to filmy, które na trwałe zapisały się w historii nie tylko polskiego kina. Ich twórca, Andrzej Wajda, wielokrotnie mówił i pisał o kulisach ich powstania. Wajda. Kronika wypadków filmowych – to książka, w której po raz pierwszy o tych filmach mówią ci, którzy je z Wajdą współtworzyli.

W dniu śmierci Wajdy otrzymałam przesyłkę z tą książką (przypadek? nie sądzę). Póki co jestem na etapie oglądania filmów opisanych w niej i notowania swoich wrażeń, dlatego bądźcie cierpliwi. Szykuje się obszerny tekst, który będzie pewnego rodzaju podziękowaniem. Zmieniłam też jeden punkt 101w1001 w kategorii kultura/blog.


W tym tygodniu opublikowałam jedynie trzeci autoportret bez twarzy, by Wam dać znać, że żyję i opowiedzieć co się u mnie ostatnio dzieje. W planach na piździernik pisałam, że chcę bardziej zadbać o swoje zdrowie i aż się pochwalę, że (ja, Wiktoria!) bardzo dużo gotuję, ostatnio zrobiłam m.in. placki szpinakowo-owsiane, z tego przepisu, jedynie co zmieniłam to nie dałam fety i zmieniłam ilość składników. Polecam bardzo, pyszności.
Co jeszcze? Rozepchałam uszy do 8mm po pół roku nawijania taśmy PTFE i przy tym na razie zostanę, na zdjęciu obok widać fragment mojego nowego cuda. W najbliższych miesiącach planuję minimalnie jedno nowe przekłucie i możliwe, że tatuaż. Wiem już też, że w marcu pojadę na koncert Postmodern Jukebox. Pisząc o najbliższych planach - za tydzień idę na wesele mojego brata, więc kolejna NZW pewnie pojawi się dopiero wieczorem. Na blogu powinna pojawić się przynajmniej jedna planowana recenzja filmu, zobaczymy. Życzę Wam spokojnej niedzieli, kochani.

Photobucket  Photobucket  Photobucket  Photobucket  Photobucket

Komentarze

Popularne posty