NIEDZIELA Z WIKTORIĄ [#21]

Niedziela z Wiktorią to odnowienie Niedzieli Blogującej w nieco innym wydaniu.

FILMY OSTATNICH DWÓCH TYGODNI
ZE ŚMIERCIĄ JEJ DO TWARZY
WSTYD
LOVE
Ze śmiercią jej do twarzy jest jedną z najlepszych czarnych komedii, jakie zobaczyłam w tym roku. Można się przy nim i pośmiać i złapać za głowę i trochę porozmyślać. Opowieść miłosnego trójkąta opisałam w tekście-spoilerze razem z rozważaniami na temat śmiertelności i tam Was zapraszam. Kolejne dwa filmy są o wiele bardziej kontrowersyjne, mimo to bardzo chciałam je zobaczyć. Oba te filmy łączy podobna tematyka, jaką jest seks, uzależnienie i zdrady, ale poruszone w różnych aspektach. Wstyd opowiada historię mężczyzny nie tylko uzależnionego od seksu, ale i z rozchwianą osobowością i właśnie ten nacisk na psychikę bohatera bardzo mi się podobał. Ten trzeci film to raczej zlepek wspomnień. Główny bohater przypomina sobie romans z Elektrą, ich wspólne eksperymenty, zdrady i ogólnie związek. Wstyd z Fassbenderem uważam za o wiele lepszy niż Love, nie tylko jeśli chodzi o grę aktorską, ale i pokazanie wszystkiego z większą subtelnością, bo Love według mnie zdecydowanie bardziej stawia na ogólną fizyczność. Oceny po kolei: 8/10 | 9/10 | 7-/10.


SERIALE OSTATNICH DWÓCH TYGODNI
SHAMELESS
MR. ROBOT
Shameless jest jednym z tych seriali, który mimo ilości sezonów nie zwalnia i wciąż dosyć mocno zaskakuje. Obecnie oglądam najnowszy sezon, czyli siódmy, a w nim Fiona próbująca wreszcie ogarnąć swoje życie przez co nieco odsuwa się od rodzeństwa; Frank zakładający schronisko dla bezdomnych; Debby prosząca o pieniądze na ulicy z Franny i wiele innych nowych historii. Czy polecam ten serial? Jak najbardziej, na pewno ujmę go w odkrycia serialowe tego roku. (Obożemamylistopadajajużpodsumowujętenrokpomocy)
Niedawno opublikowałam recenzję pierwszego sezonu Mr. Robot i byłam tak zachwycona, że zaczęłam oglądać sezon drugi. Pierwsze wrażenie - bardzo różni się od pierwszego, nie jest tak nastawiony na akcję, co mi bardzo pasuje. Życie Elliota bardzo się zmieniło, jego codzienność wyznaczają te same zajęcia czy posiłki o wyznaczonych porach, prowadzi dziennik, dodatkowo mieszka w domu swojej matki (nie poznaliśmy jej od jej najlepszej strony). Ogólnie można by napisać, że żyje jak w więzieniu, jest odcięty od komputerów i dawnych znajomości. Nie mogę chyba więcej napisać, nie zdradzając fabuły pierwszego sezonu. Drogi czytelniku, jeśli nie oglądałeś tego serialu lub nie próbowałeś, ZRÓB TO TERAZ. Nie pożałujesz, zapewniam.

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 

A co u mnie? We wtorek mam spotkanie z doradcą zawodowym, 2x2 godzinne sesje z nim są obowiązkowe przed rozpoczęciem kursów. Trochę się boję i ekscytuję tym jednocześnie, bo może wreszcie ktoś mnie naprowadzi tak na 100%. Pewnie zmieni mi się wizja przyszłości jeszcze milion razy, ale chciałabym się dowiedzieć, co mi powie w tej sprawie specjalista. Poza tym - o dziwo - zaczyna mi wychodzić malarstwo i na swoim INSTAGRAMIE opublikowałam ostatnio zdjęcie obrazu, nad którym obecnie pracuję. 
Wygrałam też bon na przekłucia, więc w tym albo już przyszłym roku idę się kłuć, marzy mi się nos i dwa lub trzy przekłucia w uszach, mimo sprzeciwu niektórych. Mi się podoba, a chciałabym urozmaicić swój i tak dość specyficzny wygląd.
Photobucket  Photobucket  Photobucket  Photobucket  Photobucket

Komentarze

  1. Weronika19:13

    Weszłam przez totalny przypadek i aż się uśmiechnęłam. Jedyne czego nie znam to Love. Dwa pozostałe filmy są jednymi z moich ukochanych. Tak samo jak Mr Robot. Shameless uwielbialam (pamiętam ze przed próbna matura nie spalam cala noc tylko ogladalam pierwszy sezon i do szkoły poszlam nieprzytomna ��), jednak kolo 4 sezonu miałam juz trochę dość. Szczególnie ze uwielbialam tak Jimmiego a w pewnej chwili stal się nieznośny. Chciałabym jednak zobaczyć jeszcze kiedyś brytyjską wersje ��

    Wgl gratuluje talentu, jestem pełna podziwu��

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Czytelniku, pozostaw coś po sobie!
Dziękuję za każdy komentarz, który nie jest spamem.

Popularne posty