PODSUMOWANIE STYCZNIA + BAZGROŁY

Styczeń okazał się być cudownym miesiącem. Zapraszam na podsumowanie.

W styczniu: byłam w Poznaniu, chodziłam niecały tydzień do szkoły, rozpoczęłam ferie, oddałam laptopa do naprawy, pojechałam znowu do Poznania i Warszawy, zobaczyłam kilka filmów i kilka odcinków seriali, kupiłam mulinę bo chcę się nauczyć wyszywać, opublikowałam w sumie 9 postów, zrobiłam kilka fajnych projektów i kolaży, którymi podzielę się później. Poza tym trochę zaniedbałam picie ziół, ale za to zaopatrzyłam się w nowe: liść Damiana i nalewkę z dziurawca.

PRZECZYTANE KSIĄŻKI: 736 STRON (23 DZIENNIE)
D. EBERSHOFF, DZIEWCZYNA Z PORTRETU 
S. ŻEROMSKI, LUDZIE BEZDOMNI

OBEJRZANE FILMY/SERIALE
[6/10] AMERICAN BEAUTY
[6/10] KRAINA JUTRA
[7/10] POŻEGNANIE Z AFRYKĄ
[8/10] HARRY POTTER I CZARA OGNIA
[8/10] HARRY POTTER I ZAKON FENIKSA
[8/10] PIES ANDALUZYJSKI
[8/10] HISTERIA
[9/10] PODWÓJNE UBEZPIECZENIE
[9/10] PIĘKNY UMYSŁ
[9/10] ZWIERZOGRÓD
[10/10] WALL-E
HOW TO GET AWAY WITH MURDER [S03E01-S03E03]
BLACK MIRROR [S03E01-S03E0]
fragment kolażu

A JAK WASZE WYNIKI? OWOCNEGO LUTEGO!
Photobucket  Photobucket  Photobucket  Photobucket  Photobucket

Komentarze

Popularne posty